marți, 11 ianuarie 2011

Lansare de carte: "Bălăuşeri - studiu geografic"

În data de 11 decembrie 2010, a avut loc lansarea volumului "Bălăuşeri - studiu geografic" la care am muncit timp de patru ani. Cartea a apărut la Editura Veritas,
cuvântul înainte fiind semnat de conf. univ. dr. Alexandru Nedelea, iar prefaţa de lect. univ. dr. Adrian Tişcovschi, ambii cadre didactice la la Universitatea din Bucureşti. Relizarea cărţii este legată de copilăria mea. Am dorit o prezentare obiectivă a fenomenului geografic prin analiza tuturor componentelor mediului geografic specific. Cartea se adresează profesorilor de geografie, studenţilor, elevilor, specialiştilor în domeniul geografiei, autorităţilor interesate, dar şi publicului larg care doreşte să mai bine locul unde s-a născut sau trăieşte. Este o bucurie pentru mine că am putut scrie această carte care mă împlineşte ca geograf. 
Mulţumesc pentru sprijinul acordat următorilor: Ciprian Dobre, deputat , Ilarie Gh. Opriş, publicist, Kabai Elek şi s.c. Eldi Brutăria s.r.l. Agrişteu, Sagyebó István, primarul comunei Bălăuşeri, dr. ing. Barabaş  K. Imre, prof. Constantin Bogoşel, publicist, prof. dr. Hadrian Conţiu, Augustin Loghin, Adrian Constantinoiu, prof. Florin Pop, Doriţa Nicula, Mara Cristina Togănel, Mihaly Nagy, Simion Gavrilă Chiş, Victor Prodan,  Raul Boroş, prof. Traian Penciuc, prof. ing.. Cornel Rauca, Gheorghe Cimpoi, tehnoredactor. Este o carte de familie: mi-au fost aproape soţia şi fiul.


3 comentarii:

  1. este de apreciat faptul ca avem oameni de asemenea clasa, care investesc in studii utile pentru societatea romaneasca.
    nobil eveniment, d-le profesor.

    Manuela F.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari domnule Sebastian Pui, felicitari si moderatorului si celorlati care au tinut alocutiuni. O manifestare culturala de mare tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata admiratia Sebi, tine-o tot asa !!! Felicitari !
    Mihaela White

    RăspundețiȘtergere